update hotels.com

hejsan
sitter och chillar pa jobbet for ovanlighetens skull. SA JAVLA SVETTIGT ANNARS. Kineser ar galna i att jobba, ni ska se trafiken bakom oss, snacka om att dom har kondis nar dom springer som galningar. Tempo tempo tempo........
Hehe

imorgon flyttar vi till hotell, maste skaffa bikinis for vi har POOL och bastu! ska bli najs att bli riktigt ren, for det kanns som man varit insmorjd i ett lager med fett, avgaser och ackel sen man kom. vattnet tvattar inte riktigt rent. min svenska tval har for lite kemiska substansers for detta :) tror jag kommer svettas svart i bastun.
kanske t.o.m blir lite motion under vistelsen... :D

igar var vi pa Ikea, at dar och kopte mat som vi lagade till vardfamiljen. potatis (fast den kopte vi pa Wallmart, var van) och lax med graslok-sas. mums. var lite speciellt att laga lax i en wookpanna pa gas bara. gick hem hos familjen ocksa tror jag..

forovrigt sa ager jag alex i kortspel. det komiska ar att vi ar bada lika daliga pa att spela. alltsa jag menar verkligen samst. sa det ar lite the battle of the B-team. leder med 13-7 i statisiken. Hehehehehe *stolt*

det ar kul har :) imorgon ska vi ut, laddade upp pa Wallmart igar. Och vi som trodde att vi kunde aka och "ta det lungt".
det var typ arets skamt... :P

lunch-time! Peace


till jossan: det ar var larare som har klagat pa oss for att vi svar for mycket och anvander oss av konsord sasom "tjenis penis" .. kul va?

Kommentar?
Postat av: jossan

hej lindizZ! det var inte josefin lage som skrev den komentaren, fast jag ville också veta :D eran kinesiska pappa verkar föresten vara väldigt konstig.

2008-10-24 @ 16:10:52
Postat av: Anonym

HAHA ajaa. spelar ingen roll ;) Jossan som jossan liksom! :D

2008-10-26 @ 14:04:11
Postat av: Lidna

HAHA ajaa. spelar ingen roll ;) Jossan som jossan liksom! :D

2008-10-26 @ 14:04:16
Postat av: josefin

den mystiske josefin här igen.. tack för svaret hurru. haha heja abb-lärare .. ni får inte svära så mycket men att andra har nämnt hur onyktra de blivit går tydligen bra. lustigt det där :p

2008-11-06 @ 21:50:49

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0