söndag i Shanghai

Idag var vi och hämtade våra balklänningar. Det var lite komiskt, för alex ville att hennes skulle se lite annorlunda ut mot vad de hade gjort. Skräddarna sa hela tiden: Ja, ja. Vi fixar det. Det tar en timme.
Så vi går omkring och på stället (tre vångar med sömmeskor och skräddare). Jag köpte en klocka till mig själv och en till pappa. 330 RBM fick jag betala för dom.
När vi sedan kom tillbaka dit så hade dom gjort någon konstig grej (som förövrigt tar 10 minuter att göra). Den rök bort snabbare än kvickt... Haha, missförstånd.nu

Vi var ute igår på en bar som heter Zapatas. En mexikans bar där folk dansade på bardisken och det hälldes tequila rakt i munnarna. Men, vi var lite unga. Medelåldern låg väll på 30-35 år. Fast vi pratade mycket med två (typ tre) gubbs under kvällen. De kom från Holland och var 43, 28 och 32.. 32 åringen stötte på Alex och var sjukt LAM. Han fattade verkligen inte vinken. Han var inte omtyckt av de andra heller... Willum. (!) Dom andra två var roliga, hade lite distans till saker och skämtade mycket. Jag tror att de hade levt rätt hårt. Såg så ut i alla fall.. Vi hade väldigt intressanta konversationer om bl.a. hasch. Var ju tvungen att fråga, det var ju holländare liksom.


HAHA idag också när vi var och åt så satt det ett par kineser och bokstavligt sög på varandra. Var lite komiskt. Vi smygfotade heheh.

På hotellet så är det soft. Vi var och köpte mat och frukt och har bara chillat hela kvällen. Snart börjar en film på tv också.

Har varit i Shanghai i två veckor och det känns bra! Helt sjukt att vi ska åka om fem dagar, fyra dagars jobb...

Förövrigt så känner jag mig lite trött.

Peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0