shanghai update

först kan jag säga att man kan läsa om resan på froding.blogg.se också, det är alex blogg så det är ju samma grejer vi gör hehe :)

jag har köpt brills, ska hämta dom på torsdag! kommer bli lite nerdy.. :) 250 spänn fick jag betala, jag grät i floder.

idag har vi varit på markad (tog ledigt från jobbet) och bara shoppat hela dagen. har typ köpt allt jag ville ha :) känner mig rätt nöjd. har bränt en del pengar redan så vi kommer snåla lite sen när vi bor på hotell! najs..

lite bilder från kina:

utsikt från financial center (490m högt), hot pot (kines mat), Bar rouge som vi var på i helgen.

seee yaaaa
peace

Kommentar?
Postat av: jossan

hälsning från sverige! jag är avundsjuk, ha det bäst!

2008-10-20 @ 22:51:05

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0