china update

hejsan svejsan alla svennebananer.
jag har ju da blivit kines har i mittens rike. pa riktigt! vi bor som kineser och ater som dom. jobbar aven som dom, fast lite effektivare! :)
var vardpappa ar lite laskig, han kan vara lite svar att forsta vad han menar. Jag och alex kanner oss skyldiga till lite allt mojligt. Komiskt eller vad? Vi ska i alla fall boka in oss pa hotell/vandrarhem sista veckan i Shanghai! Kanns ratt skont.

Annars sa har vi inte shoppat sa mycket an, men ar lediga imorgon och pa fredag sa vi ska ga loss da! :)

Forovrigt var vi varit med om nagra roliga kineser, dom liksom motionerar i vanliga klader pa gatan! Ser skit roligt ut. Finns att lasa mer pa nollettabb.blogg.se ;)

Sitter pa jobbet nu och det ar snart lunch. Maten ar inte super men det funkar for mig, Alex har det lite tuffare.

Pa aterseende! Peace

PS: Ja, Martina vi ar hemma da! :) Har inte lart mig svara pa kommentarer an, sa far bli sahar!

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0