arlanda

Jag och Alex sitter på flygplatsen nu och väntar med hög spänning för att få åka :)
För blir det av till den vackra huvudstaden Helsinki för att vänta i två timmar till att Shanghai-planet lyfter!

Är nervös... Av någon konstig anledning? ;-) haha

Bättre update när vi kommer fram!

Förövrig så har jag och Selina funderat på att gå till BMB på after-work sen när vi kommer hem, så Martina och Jossan är kanske sugna på att hänga på? :-)


Peace brorsor

Kommentar?
Postat av: jossan

jag är på! ha det bäst nu då! Hörs när du kommer hem :) <3

2008-10-11 @ 13:59:08
Postat av: Martina

jag är nog på! när är ni hemma? så ska jag planera in det :D

2008-10-12 @ 18:11:33

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0