Yoo!!

Hemma igen efter en lång resa! Har precis kommit ur duschen och har lagt på en ansiktsmask. Dags för att känna sig fräsh igen, en känsla som inte var så genomgående i Kina :-P Jag köpte en ny hudkräm på taxfreen också så hoppas på att den ska vara bra!

Tre och en halv vecka bara flög iväg och nu sitter jag hemma i soffan igen som en potatis. Jag tror inte att jag riktigt fattar än vad jag varit med om, får väll ta och läsa mina egna inlägg för att få fler flashbacks. Hehe

Förövrigt är jag trött som ett as. Ska nog sova snart och så imorgon blir det tvättning för hela slanten. Rena kläder känns som en lyxvara för tillfället. Say no more. Och kranvatten <3 Mjölk <3 Jag tror sängen också blir en hitt! Ska nog ta och bädda rent, bara för att unna mig. Yeah.

Peace out sistah's and brotha's

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0