XOXO

Okej, jag har kollat på fyra gossip girl avsnitt på rad nu och jag är FRÄLST! Hehe, nej då. Men det var sjukt bra avsnitt.
Man vill typ sitta brevid dom och känna sig snygg och bara andas atmosfären! Gah, för att citera en viss fashionista!

Ser fram emot imorgon då vi ska ha lite myspys hemma hos mig med lite vin och tjejkväll! Laga lite mat eller hämta något, får se hur det blir. Sen ut och dansa! Lätt att jag ska känna mig snygg då :-)



Förövrigt har jag tvättat all min tvätt från kina idag, plus det jag hade kvar sen innan. Grymt skönt att ha fulla garderober när skolan börjar! Slipper man tänka på att tvätta kläder på ett litet tag i alla fall.

Aja, dags att fixa mig lite. Morsan och jag ska till mormor och sen ska vi äta lite. Jag är hunrig!

Peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0