mindre än...

nu är det typ 36 h kvar i Beijing. shiet. tre och en halv vecka har gått sjukligt fort, fast ändå inte. ska bli rätt så skönt att komma hem, även fast jag gillar beijing.

vi var i OS-byn idag. inte så speciellt enligt mig. det var mest sportarenor på sjukt stor yta. vi gick in i fågelboet och typ blev fotade av några kineser sen gick vi ut. rätt ovärt igentligen, men nu kan jag ju i alla fall säga att jag varit där! :-)
när vi skulle cykla tillbaka till stan (hehe vi lånade cyklar idag igen, min rumpa klagar lite på mig nu måste jag säga:-P) så kommer det en kines springandes mot oss och frågar om inte han kan ta ett kort med oss. vi går motvilligt med på det, och då springer han till andra sidan vägen för att hämta sina kompisar med kamera. sen vill han att vi ska komma dit, men vi orkar inte låsa cyklarna igen så han får ta med dom till oss istället. ska vi ställa upp får dom fan offra sig var vad vi tänkte, hehe. sen när vi står där och ska bli fotade så kommer det typ 20 pers och ställer sig och kollar varav 5 börjar ta kort. komiskt? ja...

annars så när man går eller cyklar så brukar kineserna helt spontant komma med ett Hello. haha det är lite kul för det liksom bara kommer. Hello...... Hello....... Fast när dom säger det låter det mer som Hellooouw. Roligt.

nu ska vi dra oss mot en sista shoppingrunda på fejkmarknaden innan vi åker.
peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0