livin' my life

hey hoe.
ikväll är det utgång :D ska faktiskt bli kul. trodde jag inte tidigare i veckan.
förkakan är hos mig :) och efter att gett mamma en utskällning så stack hon till stockholm!
hon sa nämligen igår att vi kunde vara här, men sen idag hade hon helt plötsligt ändrat sig...
icke ska jag. icke blev hon kvar. hehehehehe

känner mig även snygg inför kvällen, håret blev lite komiskt men vafan. jag överlever!
jag tar det som en del av mitt "bygga-upp-självkänslan"-grej att skriva lite sånt här, hur jag känner mig.

har lite förväntningar på annat håll också, fast ärligt talat så tror jag inte de går i uppfyllelse. men jag ska tänka positivt.
jag måste ju vara positiv, selina är ju bitter. ;-)

pussss & PEACE

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0