I'm Good, I'm Gone

yes. bye bye! jag pallar inte tänka på allt vad kärlek innebär. någon kanske skulle kalla mig för lat, men det är smällar man får ta.
jag har i alla fall stöd från de närmsta, vilket känns skönt.

jag har förövrigt inte någon ork för tillfället. kommer nog däcka snart, fast ska försöka att låta bli. blir lite jobbigt om jag inte kan sova ikväll.
inte blir det bättre av att jag har franska imorgon. alltså jag vet inte vad det är, men det är sjukt tråkigt att plugga just nu. känner mig så jävla dum också, kanske därför?
ingenting går bra för min del. eller alltså, så känns det. hoppas saker börjar klicka snart. :-P

är sugen på godis, men eftersom jag inte ska träna idag tänker jag inte äta något. fast att man blir fit for fight till balen känns väldigt långt bort. men men , man kan ju alltid försöka!

peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0