hö hö

man är väll för rolig. eller inte.

fest igår, eller snarare picnic med massa plock-mat. det var riktigt mysigt! men det var lite skumt, för jag drack fem glas vin och det brukar jag tåla, men igår blev jag jätte illamående. inte så kul :-P rökte fucking fyra cigg på rad också, tror inte min kropp riktigt pallade trycket.

saco-mässan som jag var på igår var rätt kul. fast inte det som hände innan. jag fattar inte att jag kan vara så dålig på att fatta vilken tid jag måste åka. vi skulle ta tåget halv åtta, så jag tänker att jag kan åka som vanligt med min buss som går tio över sju. HALLÅ? ÄR DET NÅGON HEMMA I LINDAS HJÄRNA????? bussen är på station tio i åtta ungefär. jag skulle alltså behövt ta den bussen som går en timme tidigare. :-P jag är ju för blåst.
och grejen är att jag kommer inte på det hela föränn Alex ringer mig tio över sju och frågar vart jag är. DÅ inser jag, med Alex hjälp, att jag inte kommer hinna.
men jag slänger mig in i bilen ändå, men alla är ju idioter i trafiken (haha) så jag hann såklart inte! men som tur är går tågen varje halvtimme så det var inte så lång väntan. och erik, alexander och patrik åkte ju samma tåg som mig så fick sällskap ändå.

idag ska jag träffa emil som jag inte sett på hundra år. ska blir kul, och intressant. är han samma person? är jag? som dom vi var då...

peace!

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0