Balen hets, stor protest

Okej, jag börjar få lite små-ångest över hela den här dejting febern som har slagit över vår bal.
Inte för att jag inte tycker att man ska gå med någon på balen, utan för att jag inte har någon kavaljer.
Och ja, jag vet att det finns en viss person jag kanske borde gå med. Men alltså, faaaan.
Jag pallar helt enkelt inte att engagera mig i det just nu. Det här är min chill vecka, eller snarare "tjurig" vecka.
Jag är bara jävligt kass på att vara "tjurig"...

Så valet jag står mellan nu är alltså:
Fråga Z om vi ska gå, och få det jävligt jobbigt när man inser NEeeEeeEEej vi kan inte.
eller
Fråga X, någon av mina manliga vänner i min kära klass om han vill gå med mig och jag kan bara chilla.

TUFFT VAL

Åkerkommer med vilket det blir.

Peace out mina nya exclusiva läsare. Har tre vid det här laget tror jag. He he he

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0