When all I want is you.

Hm, vart ska jag börja? Min helg har varit en känslomässig c-r-a-z-y berg-o-dalbana. Haha, eller ja den andra delen av helgen.

I fredag så träffade jag Selina, Martina och Josefin för en moffo-kväll. Vi käkade och snackade, men jag hann inte vara med särskilt läge eftersom jag var tvungen att plugga. J jätte kul!!!! Nej, men jag hade min teoriskrivning på lördags morgonen, och kände inte direkt för att kugga igen. Så jag traskade hemåt och satt duktigt o gjorde frågorna.


Och! Jag klarade det! Wie, allt känns plötsligt så mycket lättare.


Igår då, ja. Jag och astrid skulle hitt på något. Vi var bjudna på grillning, fast vi ville kolla på schlagern så vi gick till pitchers. Vakten var ju sååå snäll som släppte in oss fastän det var 20 (vilket berodde på att det var typ 15 pers där). Så vi satt där och hängde lite, sen drog vi vidare till Silk. Och det är bland det pinsammaste jag varit med om. För när vi står och ska gå in så frågar vi vakten ifall det är nåt folk där, så säger dom att "Nää, ni kommer att stå ensamma på dansgolvet". Vi tänker inte så mycket på det utan går upp, och när vi kommer upp så är det sant! Det är FYRA personer inne på Silk. FYRA. Inklusive mig och astrid. Det gick upp ganska fort för oss att det inte var där vi skulle spendera vår lördag kväll. Så ringer christina och vi åker till irsta. Richard var sämst på vägbeskrivningar, men vi kom fram ändå. Han var snäll som lät oss åka med i alla fall. Hehe J Vi kom hem halv tre, typ halvlyckat.

För detaljer så får man fråga...


Förövrigt så äger U2 för tillfället.

peazeee


Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0