teorin om livet (och övningskörning)

hej, mitt namn är Linda kräftbröst. jag har legat och stekt hemma hos katja idag, och det har jag nu fått sota för.
haha lite kul kanske... men helgen spenderades hos katja-kaj. det var mysigt, vi åt och solade och pratade och gjorde "is-thé". Isthén bestog av; Is, Vatten, Frukt thé, Flädersaft, Socker och Apelsin. Resultatet? Ja, det blev då....SAFT.
Haha, exprimentet smakade bara som saft. Men inte grät vi floder för det. Det var ju trots allt gott.

Jag har även träffat Martina, Selina och Matilda. Alltid lika trevligt :-) Nog för att det var ganska hastigt allihopa, men ändå. Träff som träff. Jag och Matilda åt glass med jordgubbar, mums.. (och jag undrar varför jag börjar bli tjock? :-P)

Idag börjar min kamp mot beach-säsonen. Lite sent kanske, men än finns det hopp.
Förövrigt har jag varit i Stockholm, vilket var kul (orkar inte skriva).

Peace out

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0