take me to the place where the white boys dance

Ojj, blev lite lång rubrik idag. Aja, dagen har ju minst sagt kännts lång så det kanske passar bra.
Jag har haft världens huvudvärk idag, förstår inte vart den kommer ifrån. Ushhh...
Men dagen inleddes med digitalteknik i tre timmar, kanske därför? Sedan svenska redovisning
den gick ju ioförsig bra så det var ingen fara! :-)

Jag, Katja, Alex, Astrid och Maria har då ett nykterhets-grej fram till skolavslutningen. Därför
ber vi innerligt för vackert väder i helgen så att vi kan vara och spela brännboll! Vi ska nämligen
gör aktiviteter så vi inte blir sugna på att festa, hehe. Snitsigt va? ;-)

Förövrigt så är det en lite mysko känsla just nu, hehe. Men det klagar jag inte över, bara positivt!
OCH mitt bajs-3G-internet kan dra sig någonstans. Vive la ville!!

\ /
 |        föreställer peace-märke

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0