jerk it out

Weoho, idag har jag varit FETTT aktiv. :-P Vårstädat i mitt rum, och då menar jag verkligen städat från golv till tak. nästan i alla fall... sedan har jag tvättat kläder, tvättat bilen och vaxat den! ojjjs, känner mig duktig B-)

På måndag åker Sexa UF till stockholm för nationell UF mässa, börjar bli grymt taggad till det.. ska börja packa idag för hinner typ inte imorgon. Inte för jag har något planerat fram tills sex men vafan. Lite framförhållning skadar väll aldrig.
Jag hoppas i alla fall att mässan ska bli värt besväret nu, varit lite stressigt med att hinna fixa allt som skulle göras innan.
Något som inte är allt för kul är att vi nästa fredag har nationella prov i matte C,men aja. det får väll gå som det går!

Slutligen, avslutningsvis, the ending...

Här kommer våren, det har jag lärt mig
Det blir rätt ensamt bland alla löven
Det blir rätt deppigt, ett liv i skuggan
Såhär på kvällen är det ohyggligt

Jag vill bara gå hem med dig
Jag vill gå hem med dig
Innan eftertänksamheten har raserat hela natten
Vill jag gå hem med dig
Jag vill bara gå hem med dig
Genom vårens första rodnande natt
                         Lars Winnerbäck - Jag vill bara gå hem med dig


Pease out

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0