You haven't crossed my mind like a 1000 times per day...

Only like a, 999!
Mums, jag har lyssnat mycket på Miss li på sistone. Hon är ju för bra! Hoppas hon släpper nytt snart, men det blir nog efter sommaren dåå..

Livet rullar vidare, nu såhär när man är ledig. Vissa kan ju lata sig, jag åker och tvättar typ 15 kg tvätt. Har upptäckt att min garderob är alldeles för liten. Typ dagens I-landsproblem. Haha, fast för mig existerar inte uttrycket "för mycket kläder". Jag skulle nog hellre kalla det "för några tillfällen". Ja, det var mycket bättre. Höhö!

Förövrig så är det Power meet nu i helgen, och typ halva västerås försvinner och blir ersatt av några tio tusen raggare från hela sverige. Muuuuuummmmsssss.... Varför ska alla åka bort? :-( Tråkigt, fast på ett sätt förståeligt.
Ändå, Matilda fyller år så vi ska fira henne. Har en skit bra present :))))))

Dags att säga hej! HEJ
Peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0