vad är grejen?

Kom att tänka på en sak som hände tidigare idag. Varför blir vissa personer (måste säga främst killar bland sina kill-kompisar, tyvärr) så olika sig från hur de brukar vara. Tycker det är rätt så intressant faktiskt. Jag tror att alla kan hålla med om att det händer. Men varför? Det måste vara någon fix-idé av något slag som etsat sig fast i huvudet på personen. Typ; Uurgh, nej dom där personerna känner jag bara lite vagt. Eller är det av Typ; Uurgh, ni är bättre än dom och det bevisar jag genom dissen. Eller kan det vara så dåligt som något litet gammalt som fastnat i huvudet och säger; Uurgh, tjejer?!
Jag är helt förbryllad och kommer nog vara det tills jag får ett svar. Hum...

Förövrigt så har jag upptäckt (kl. 00:20) att jag bränt hårbotten. KUL!

Peace till min hårbotten jao!

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0