taking the boat over the sea

Imorgon åker jag till Tallin med hela Monicas släkt och pappa. Vi är 10 pers som ska iväg. Jag hoppas det blir kul och jag ska köpa sprit i Tallin!

Jag är nog inte en person som är gjort för att känna något. Blir alltid så cp i huvet.. Blä, men men. Får se vad som händer, chill med dill liksom. :-P

Saknar att gå i skolan, faktiskt, och träffa alla tjejor och killar. Buhu :-(

Aja, ska återgå till gay-filmen jag kollar på. Femmans gay-tema stör mig lite, inte för att det är något fel på att vara gay men dom tar bort alla bra tv-program. Haha, fast tv suger typ under somrarna.

Förövrigt så har min karma ökat till 190! Jag har varit otroligt snäll och tagit hand om fyllekajor igår. Haha, men dom är ju för gulliga. :-P

Peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0