framtiden säger att;

jag ska till berlin!! :-D eller det är inte bokat något än, men har hittat flyg för otroliga 98 kr t. o r. (!!) matilda och christina är på i alla fall, sen får vi se vem den fjärde personen blir som följer med. hihi

idag ska jag gå på yoga, första gången igen på typ 100 år. kommer nog dö, men det är lungt... jag återuppstår nog om typ tre dagar när träningsvärken lagt sig ;-) på onsdag och torsdag ska det bli fint väder också. perfekt! hade det på känn nu när det åskat hela dagen. hoppas det blir någolunda fint imorgon också, för då ska jag, katja och alex sola.

drömde en hemsk dröm i natt. det var nån tjej som snodde mitt favoritbälte. kommer inte riktigt ihåg så mycket mer, men ledsen blev jag i alla fall. bra att man vaknar och kommer på att det bara var en dröm. :-)

förövrig så är jag lite allmänt förvirrad...

peace out

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0