fångad av en stormvind

Jag har aldrig slutat tro, jag vill aldrig sluta tro, tro på att alltig will be allright. (kom inte riktigt på uttrycket på svenska)

Nej men vadå? Klockan är bara kvart över tolv en lördag, jag sitter i sängen och lyssnar på Carola. Min musik-smak är så konstig ibland så jag, nästan, skrattar för mig själv. Fångad av en stormvind, fast för dig. Ingenting kan hindra mig!
Hade, dum som jag är ibland, tagit bort ALLA mina ABBA låtar. Var jätte pepp på att lyssna på dem för jag precis sett Mamma mia. Nu blev det Främlig istället.

Har hittat min sladd till mp3n också, yey! Idag när jag i min hets sprang omkring och letade efter mobilladdaren så bara *plopp* dök den upp. JA, är det så ATT NÄR MAN MINST ANAR DET SÅ KOMMER DET? Ingen vink där inte, nejnej.

Låt mig få komma, låt mig få vara, nära diiiiiiiiig.

Ehm, ska nog sluta avslöja dessa sidor av mig nu ;-)
God natt.
Peace syrran!

Kommentar?
Postat av: alexandra

haha du är ju rolig du :)

2008-07-20 @ 15:36:21
URL: http://froding.blogg.se/

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0