bläuh.

M ringer; - Hej, ska du inte komma hem och hälsa på?
L svarar; - Ja, kan jag väll. Ska ändå åka till Selina så kan komma förbi.
M ; - Okej, bra.
Jag åker alltså från tidö-lindö där jag är med Katja, Astrid, Alex och Sebbe. (Förövrig så var det jätte mysigt där, vi badade och solade! HUR fint som helst)
Hur som helst, när jag kommer hem så är dörren låst. Hum tänker jag...misstänksamt.
Jag plingar på och får vänta i typ 2 min, sen kommer M och öppnar i morgonrock (klockan var väll sex).
M ; Ojjj, visste inte att du skulle komma såhär tidigt. Jag har en kille hemma!

MYSIGT! Nej, så jag tog min lilla rumpa och gick därifrån. När man får frågan sen om varför man är sur börjar man ju undra..

Förövrigt har dagen varit jätte bra! Träffade Katja som jag rullade ner till löga med. Där hängde vi ett tag, sen åkte vi till hamnen och åt. Sen tillsammans med Astrid så åkte vi till Tidö-Lindö med Alex och Sebbe. :-) Perfekt!


Stugan!

That was all, adios!
Peace ;))

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0