att vara finsk i tropisk hetta

Puh, jag tror nästan jag smälte bort idag. Nästan. Var ute och badade och solade, det går fan inte om man inte kan bada. Herrejävlar vad det har varit varmt. Men det är skönt, jag älskar det. Man måste bara välja vad man ska göra... :-)

Igår var vi ute, med det var först förfest hos alex. Förfesten var trevlig med massa prat och vin. Drack det underbara rosé vinet igen. Mums. Men krogen var lite flopp...Vi gick hem redan halv 1.

Ikväll ska jag till Julia på hennes 18-års fest. Det är bohemiskt tema så jag ska vara hippie. Har köpt en kjol från myrorna som är orange och volangig så det ska nog passa bra! Det bästa med kjolen är att jag kan använda den som klänning sen.

Nu ska jag kolla på Big Shots, sen ska kevan komma över och vi ska laga mat! :-)

Peaccccce

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0