god jul, gott nytt år och allt det där..

shaloom. nu är det ett nytt år, och det känns jävligt bra. :)
det känns som det här året kommer komma med något nytt, och joo det gör de ju eftersom jag blir 18!!! yey

förra året kändes som det gav ut väldigt mycket, jag har fått många nya nära kompisar och lärt mig otroligt mycket nya saker. det har varit lite berg och dal-bana när det gäller hur jag mått, som vanligt kanske? men ändå, vissa händelser tynger ju mer än andra. men jag trivs bra där jag är nu, bara jag slipper tjaffset så är det lungt.


på måndag börjar skolan, efter ett vad som känns, allt för KORT jullov!! Vart tog tiden vägen? Det har varit ett väldigt bra lov, men en vecka till skulle verkligen inte skada. Urgghhh, känner bara ångesten över att behöva gå till skolan. blä :P Då är det två saker som tynger och oroar mig, det ena är skolarbetet och det andra är lite känslomässigare. kommer det sluta bra? det är det bara gud som vet, eller nåt i den stilen haha.

ajaa, nu är det bara ut i backen som gäller och få friska fjällvindar att rensa skallen på mig. ska nog bli ganska skönt ändå, även fast jag kommer bli lite ensam!

peace


Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0