får det lov att va en sexa?

Idag fick vi äntligen vår bok som vi skrivit helt själva!!! :-D Väldigt duktiga har vi varit. Nu är det bara lite tvist om ifall vi ska skära bort lite av boken eller inte, för att det är en liten vit rand längs korten.

sexaaaa, sha-la-la-la.

Ush jag är så trött just nu, jag och alex låg och pratade jag vet inte hur länge igår kväll. Fast det var mysigt, men ska nog sova tidigt idag. Måste ändå kolla på CSI NY! Hämta inspiration till när jag och katja ska dit nästa termin, hehe...
Fast kanske inte rätt serie att kolla på, eftersom det kanske inte visar upp de bästa sidorna av stan om man säger så.

Palla mysko folk, ville bara säga det.

Peace från en väldigt seg Linda

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0