black and white from the hives

Serriöst, jag har äntligen fått tillbaka min The Hives fettish. Dom är så sjukt bra i deras nya platta så jag börjar nästan dregla. Det var verkligen länge sedan jag tyckte så här mycket om dom igen, kanske bra att man tog en paus från lyssnandet av dem? För jag har ju varit lite fanatisk ett tag, hehe. Men nu är dom kungar igen, särskilt med deras attityd. Älskar den. Mums!
Miss Li är också en favorit som håller i sig.


image10



Förövringt så har skolan börjat, det känns ganska tungt faktiskt. På ett sätt är det kul, men så jävla värdelöst med sovmorgon flera dagar den här veckan. Kan vi inte få sluta tidigt istället? Buhuu, orka vara lantis ibland. Har inte så mycket till spänning i skolan heller, det skulle ju helt klart göra allt mycket roligare. Träningarna börjar nu i alla fall, känns skänt att komma igång där! Jag är fan riktigt konsert sugen, och sugen på rock'n'roll! hell yeah :)

Peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0