vårkänslor med kall vind

ungefär lika konstigt som vädret är nu, med strålande sol och otroooligt kalla vindar är mitt humör.
ena sekunden är jag hur glad som helst och andra världens tjurpuppa. känns det som i alla fall,
lite jobbigt faktiskt. men jag ska försöka bättra mig.

samtidigt är det världens mystiska boll rullandes omkring i mitt liv. hahaha
hela grejen är så komisk så man skulle kunna rulla ner för ett berg men inte göra illa sig. (ehm?)
grejen är att jag förstår inte mig själv, hur kan det vara som det är? :-P
plussssss, jag vet att det är helt onödigt och bajsigt. MEN har väldig betygskris för tillfället.
alla ämnen känns som de går sämst... brukar inte få jobba såhär hårt för att skapa något bra.
aja, man kanske måste testa på det också och inte bara glida på en räkmacka.

hela min helg kommer bestå av ett väldigt litet antal saker.
typ; tv, volleyboll, tv, plugg .. OCH EV. träffa alex om hon inte åker till kbk. det skulle vara helgens höjdpunkt i såna fall :-)

och eftersom till  och med min fot somnat nu så tror jag detta inlägg är klart
peaze

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0