sex orsaker att...

igår var release festen! ojoj, det var najs. jag var då inte så taggad för diverse ölspel osv föör...ja
festen var iaf lyckad, ingen spydde (HALLELUJLA) ingen grät eller bråkade och inte så mycket gick sönder.
vi hade en väldigt god bål och trevligt folk, det var bra helt enkelt! :-)

idag då var vi på såkallat x-life, det var lite mysko. det var en snubbe som berättade om sitt tuffa liv skrikande typ. jag och alex drog efter halva för vi pallade inte mer av honom, han var typ läskig. så vi åkte och käkade glass på donken istället
8-) naaajzz.

så nu är jag lite trött, och ska sova. mina funderingar ligger på för fullt, för min förståelse är väck. haha, kod språk ja meen.

tackar för mig
pizZ

OCH
sex orsaker att köpa sexa;

- den är rolig
- inte så värst dyr
- snygg!!
- du förgyller vardagen
- kan alltid räkna med att pengarna går till välgörenhet *host*
- underhållning på dina villkor, haha

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0