nu är jobbet slut

efter en veckas jobbande så är det nu slut :) NU har jag sportlov, eller vänta lite nu det var något jag glömde, HAAaaaaaaa ja vi ska sälja hela dagen på akademibokhandeln imorgon. *wiiie* för all del, jobba sex dagar i veckan kanske inte är så dumt?! Nej jag skoja.
Kom och gör en god gärning imorgon, köp Sexa.

Idag så skulle jag och Katja fika, så råkade vi träffa Linnea och Kevan. Vi slog oss ner med dem och pratade ganska länge! Det var iallafall mys, trevligt att träffa Linnea & Kevan för det var ett tag sen. Självklart var det trevligt med Katja också, för det känns som det var länge sen (haha tyyyyp 3 dagar?)

Igår bråkade jag med pappa, väldigt onödigt. Men det är alltid jävla tjat om pengar hit och dit, och varenda en ska bråka. Jag pallar inte, kan inte folk bara vara sams? Åtminstone folk i min familj... Jäkla svenssons, kanske ska börja nedräkningen till studenten? Haha, nej. Det är nog bara deprimerande.

Hasta La Vista, Baby. ;-)

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0