jobb

det är så skönt att jobba, man kan glömma sin vardag då. :-) det känns lite som en annan värld.
längtar som fan till studenten, då kan man ut och göra världen! :-D för det kommer jag ju verkligen...

lycka är; TIMO RÄISÄNEN kommer till västerås den 5 april, då jag inte BARA är 18 BARRE utan även jävligt glad. Timo är bääzzzt.

igår när jag var på väg hem från så träffade jag på "knasig"-kille på stan. haha det är alltså besart som går i min skola. han var tydligen för full för att komma in på pluto, på studenternas 100 dagars fest! OHNO, jag skulle fan gå under. inte komma in på första studentfesten, eller vet inte om det är första. men men ändå, surare än citron.

läget annars i min värld är en enda berg&dal-bana. det går upppppp och neeeeeer, himmel och helvete, gris och ängel. jag försöker komma in i en bokperiod, för då skulle jag kunna åka till fantasinsvärld och glömma resten. skönt, får se om jag hittar någon bra bok! hyffsat skönt lov, jag skulle förmodligen inte träffat så många människor om jag varit hemma. så då kunde jag ju lika gärna tjäna lite pengar. ;-D

avslutningsvis;
Nobody ever had a dream round here,
but I don't really mind that it's starting to get to me
Nobody ever pulls the seams round here,
but I don't really mind that it's starting to get to me
I've got this energy beneath my feet
like something underground's gonna come up and carry me,
I've got this sentimental heart that beats
but I don't really mind and it's starting to get to me

Now.."Why do you waste my time?"
Is the answer to the question on your mind
And I'm sick of all my judges
so scared of what they'll find
But I know that I can make it
As long as somebody takes me home,
every now and then...

Ur; The Killers - Sam's Town

pies

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0