badhairday eller ?

Det är ju skönt att man känner sig så "inne" med min page-frisyr! Stilskrivarna vill gärna skriva att det var när Posh och alla dom satte trenden, men jag vet ju att det inte alls är så det är. Haha, det var nog jag ;) Jag var liksom före min tid. Nejdå, skoja. Fast det känns lite kul att håret är inne, eftersom ALLT hänger på håret :P

igår var vi hemma hos julia och hade girls night. hur mysig som helst, det snackades det obligatoriska för en tjejkväll; killar, kärlek och sex! väldigt intressanta disskutioner där warhammer, aquatini-flaskor och toapapper var en varsin del ;) haha, jag tror inte jag går djupare in på ämnet.

jag är i alla fall fett taggad till på onsdag, då har vi release-party för vår bok! :) förhoppningsvis blir det bra folk, och lagom mycket. det är lite varning för att det är för mycket påväg. men men, det visar sig väll på onsdag. vi har fixat vinet till bålen och så nu. det börjar rulla på.

som en liten notis, så har jag legat i min säng hela dagen och dum-glott på tv. känner mitt intelluekt höjas till nya höjder!
imorgon ska vi träffa västerås tidning för en artikel om boken :) hoppas folk köper den!
(smygreklam) finns på akademibokhandeln i gallerian och checkpoint charlie --> SEXA

overrrrr

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0