jul, jul, strålande jul

Julhelgen har fått mig att fundera lite på hur det är att vara ett sånt muppbarn som mig. Med muppbarn menar jag att ha skilda föräldrar och inga syskon.

För mig så blir det aldrig att jag har en hel familj. Det är liksom två splittrade familjer, en som består av pappa och en som består av mamma + mostrar. That's it. Allt det här med "plast"-syskon är bara bullshit, för ärligt talat så är jag inte en del av deras familj. Jag är bara någon som står vid sidan av och tittar på.
Förhoppningsvis kommer jag att någon dag ha en egen familj där mina familjer kan samlas. Det får bli årets julönskning.

Förövrigt fick jag pengar, en hårinpackning, glaslyktor, ansiktsbehandling och en Alladin-ask (ges till den som vill ha).

Peace och god fortsättning

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0