dagens dagens

har ett litet minne av att jag snackade något om att framtiden för mig börjar ljusna och att jag kanske såg något bra,
eeeeh JA.. åt helvete med det säger jag bara..
den här dagen har varit h.e.m.s.k.
först och främst går jag omkring och är olycklig p.g.a att jag kärat ner mig, vilket jag också insåg idag..
sen har jag ett väldigt äckligt, illaluktande och vidrigt elektronik-prov imorgon, vilket jag kommer fuska på..
sen är jag för lat för att duscha så nu spricker hela min planering för fredag, men vad gör man inte..
mitt enda bra idag var att jag fick SATC-filmen, men den har jag ju sett två gånger redan så vet inte om den har så bra effekt längre. plus att jag blir deprimerad när jag inser att jag inte kan köpa något längre. efter min håruppsättning så kommer jag ha circus 300 kr på kontot, YEEeeeeEEY



sammanfattning: Livet suger!

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0