johnny cash m.m.

Idag träffade jag en av världens bästa människor, nämligen min moster Iris. Det kändes skönt, för fick lite panik av att vara hemma. Jag tror nog lätt årets prestation var att ta körkort, för nu kan jag bara åka om jag får en ångest-attack. :-)

Jag stör mig på trenden av att inte svara på meddelanden och sms. Det är lite frustrerande att inte veta varför inte människan svarar. Mest för att jag är en sån grubblare. Men försöker att tänka bort det bara, fast ibland kommer vissa grejer upp igen.

Är taggad inför nästa vecka, ut på Pluto på onsdag och sen kanske jag ska dricka lite drinkar i helgen med mina mostrar! :-)
Jag ska undvika B-by i den mån som går, det ger mig kalla kårar att bara tänka på att vara där. Menmen...

Förövrigt så börjar pengarna pysa nu, ajaj!
Peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0