I'm yours

Yo! ;-)
Haha, känns lite flum just nu. Har väll hållit i sig sen jag och matilda stog och valde pizzadeg i typ en kvart (det fanns bara två att välja mellan...)

Ikväll ska vi gå ut. Klubb Solid på pluto, hehe. Vi kommer ha en liiiiten förfest hemma hos mig med matilda och martina! Fast jag tror det blir mysigt. Jag menar, jag och martina hade hur kul som helst när vi bara var två och matilda gör det inte sämre! :) Sen kommer det vara rätt många kompisar på krogen så det blir nog najs!
Jag ska ha mina favorit-skor! Dom är så snygga, jag dör! Har lite ångest för jag hade klänningen jag ska ha för två veckor sen, jag vet jätte töntigt.. Men sån är jag! Fast den är också snygg så orkar ändå inte bry mig :-)

Fick jobb idag också! Ska jobba hela nästa vecka på Stegia. Det är rätt najs, för behöver pengar till både Kina och Berlin.
Ser SÅ mycket fram emot båda resorna! Skönt att komma från Sverige, nog för att det är rätt långt kvar till Kina men men..

Förövrigt så ska jag åka iväg till Erkan..Har även ångest för jag måste tanka :-P Bläbläblä!

Peace out!

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0