i can't make you love me

Ojoj vilken pers, har städat hela min garderob idag. Blev tre kassar kläder och en kasse skor som rök! Nu är det skönt i alla fall, trodde jag skulle få panik när jag började. Var verkligen tvungen att tänka vart jag skulle lägga alla grejer, för det var en del..
Haha, men det var kul att hitta massa saker som man glömt bort. (och nej, jag har inte för mycket kläder. Bara en för liten garderob)



Träffade Selina på stan idag, det var riktigt trevligt att bara chilla runt. <3

Igår kom vi hem från Berlin. Det var en mysig resa, inte allt för hektisk. Staden var stor för att summera det! :-)

Men grejen är att när jag kommer hem så ligger mina skor som varit i hallen i mitt rum (tre par). Det här är bara ett liten grej, men när det är såna små saker hela tiden som gör att jag inte känner mig hemma. Liksom andra familjemedlemmar har typ fyra-sju par skor men de behöver inte flytta på dem. Det är alltid massa såna här små saker... Blä

Förövrigt börjar skolan imorgon.

Peace

Kommentar?
Postat av: alexandra

det är ju inte snällllllt av de som bor där med dig!:S

2008-08-25 @ 15:05:20
URL: http://froding.blogg.se/
Postat av: susan hhihi

jag vill träffa dig! :D /susan

2008-08-26 @ 19:27:26

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0