give it 2 me

Idag var jag och pappa iväg till Örebro för att köpa däck till bilen, men det gick inte så bra. Dom var inte som det stog i annonsen så det slutade med att vi åt lunch där och åkte hem. Så nu är det fredag och vad gör jag? Sitter och bloggar, satt tidigare och läste boken jag lånade av Martina (vilken var väldigt lättläst :-) och ska läsa lite mer nu.

Jag ser fram emot imorgon, ska träffa astridos på vad som känns som evigheter. Får se vad vi hittar på, något blir det i alla fall.

Förövrigt känner jag mig förvirrad. Haha, ovanligt nog. Känner att jag brukar vara det ganska ofta, men det beror nog på att jag inte direkt är någon personkännare? Blir lite trött på det bara.

Peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0