dagen efter.

TJO
igår var vi ute på Silk. det var faktiskt riktigt roligt! det var mycket folk, sen så var jag med schöna människor. :-)
Selina fyller år idag, men hade födelsedagsfest igår, och därför var vi först hos henne. det var mysigt, alla fick olika uppdrag som de skulle göra och ja, när det blev dags för att avslöja dem så blev det några överraskningar.
jag skulle gå och fråga efter läppsyl, men grejen var att de flesta trodde jag verkligen behövde läppsyl. :-P

men men, det var iallafall kul. och min favorit selina är nu 18 barre! helt otroligt :-D
en liten extra tanke till martina för att hon läser allas bloggar ;-* hahaha

pease

Kommentar?
Postat av: Martina

yay! DU UPPDATERADE !!

2008-04-13 @ 19:52:36
Postat av: Selina

tack för senast, det var massa mys och kul!

2008-04-18 @ 21:27:51

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0