första inlägget :O

hej hej hallå där.

Nu har jag äntligen tagit mig an och skaffat den blogg jag länge velat ha. :)

Jag känner mig allmänt depp och tråkig för tillfället. Det enda jag har lust för är att komma från Västerås ett tag, skulle kännas så jävla skönt. Nästa vecka är det ju Peace & Love så jag satsar på det.
Och för ovanlighetens skull så är jag ensam hemma ikväll, vilket leder till att jag för en annan ovanlighets skulle måste laga mat (igen). Jag är så trött på att laga mat. Men allvarligt talat så är jag trött på typ allt just nu, vill bara sova. Men grejen är den att jag känner för att gå ut och springa, fast om jag känner mig själv rätt så kommer det nog inte hända.
jag saknar mina abb-tjejor och iris, hoppas på att jag får träffa dem snart :):)


Veckans grej; ta bort järnvägen i min käft :D wiiie!

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0