dagen dagen dagen gem

blöääh.. jag är trött som ett marsvin och är allmänt blöääh. MEN :D jag träffade Selina idag, vilket var mycket mycket trevligt (<3). Har inte träffat henne, ensam, på hur länge som helst känns det som!

gosh, jag är trött på att känna mig dålig. men även de segaste knoppar blommar tillslut, jag antar att det bara tar sin lilla tid. för den som är villig att vänta ...


Kommentar?
Postat av: mamma

min söta gulliiga tjej !!
Förlåt om jag har varit borta en hel del pga av både privat o jobb..tråkigt att du känner dig deppig ..vad beror dt på?? Klart man blir orolig..
vi hittar på nåt kul som bara du o jag gör när jag har semester v 30..så fundera på vad du vill göra Älskar dig min söta prussiluska /mamma

2007-06-21 @ 08:55:29

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0