party party?

Måste faktiskt erkänna att det var skönt att de inte blev någon volleyboll imorgon.
Meningen var igentligen att jag skulle gått upp typ halv sex, varit på samling halv 7 och åkt bil över 20 mil för att lira lite boll. Meeeeen, tyvärr så blev det för mycket folk sjuka eller kunde inte plus att vi inte hade någon tränare.

Istället ska jag träffa Katja och Matilda för att ..parta.. lite. HAha får se hur den saken blir! Jag får ju åtminstone träffa sköna brudar och killar. Det är Mihir som har festen och honom har man inte sett på hundra år, typ.

Som en liten fortsättning från igår så måste jag citera Alexandra när vi var påväg hem från skolan i onsdags (observera att klockan är 18.20...)

jag: alltså kan någon ge oss lite fritid? det här är ju sjukt...
alex: kan nån ge mig ett liv? det enda jag gör är att vara i skolan, äta, träna och sova.

Är man nörd eller? Ehm,.. jo :P

Peace :-*


Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0