kicki danielsson ftw

HAHA jag tror seriöst jag kommer dö snart. Har kollat på en massa olika gamla kort och filmer, och jag har kommit fram till att jag och mina polare var helt störda i huvet. Jag förstår inte vart vi fick allt ifrån, som typ spöka ut sig och gå till ica, spela in filmer där en är en klasskompis och den andra en hamster. En hamster liksom HAhaha. Ja herregud, det var tider. Eller nåt i den stilen i alla fall...

Gaaaanska så glad över att gå gymnasiet måste jag säga :)

Bara för att skryta och för att jag är så jävla stolt över migsjälv och min bästaste uf-grupp SÅ ÄR SEXA (vår bok) INNE I TRYCK. Helt otroligt :) Äntliiiiigen :)
Sen så är mitt jullov säkrat då jag fick mvg på min jumparedovisning och både derivata och algebra-proven i matte c. Hihii

image9

Måste ju vara ett exempel ;)

Peace

Kommentar?
Postat av: SUsan

Haha dom tiderna var vackra!

2007-12-22 @ 18:03:49

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0