ica maxi eller en fet taxi?

Oush, jag är så sjukt trött så jag tror jag dör snart.
Det är bara sjuuuukt, för nu är det JULLOV!!!!!!
Så jävla skönt. Meeeen, vad passar inte bättre på första jullovsdagen än att Gå tillbaka till skolan? :))))
Hehee, boken är underbar just nu.
Nej, det enda som är underbart just nu är faktiskt att ligga och sova i min säng, det ska jag göra så fort jag skrivit klart.

Jag hade en sträckupplevelse idag igen, denna gång Julmatshandel på ICA Maxi. KUL KUL!
Folk är galna, jag ska nog börja gå i ide varje jul, kryper bara fram på själva dagen.
Men jag hittade en tunika till nyår! Så nu är det inte så mycket att köpa dit kvar. Det är najs!

För övrigt så var det fest hos alex igår, feeett sköna människor! Dom flesta i alla fall, jag räknar bort alla som är dryga, fula, snor saker och vad var det? Juste, dryga. Ni kan ju stanna hemma nästa gång. Men det var lyckat.
Jag gjorde en snygg vurpa för kvällen och höll på att bryta nyckelbenet igen, den här gången så hoppade jag ner för sängen med raggsockor på mig och golvet var halt. Det sa bara duns! Haha, jävla klant jag är.

Pcz

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0