funderare

Varför är det så att man alltid vill förstå sig på människor, särskillt dem som är svårtförståeliga. Jag vill i alla fall förstå varför en människa handlar som den gör och vad som ligger bakom.
Kan sportsinne och förståelse ha något samband?
Jag vet med mig själv att jag har en vinnarskalle och nöjer mig sällan med något som inte är bäst, kan det ha något att göra med att jag på samma sätt vill förstå människor?
Det var bara en tanke som slog mig sådär i förbifarten.

Igår var det fest, jag och mari rockade fett... HAHA
Plus att jag åt årets andra julbord och idag är det tredje advent!
Imorgon är det en vecka till julafton, wie :)

Doppdopp och god jul

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0