en dag av monter(läses munter)

Idag var den "stora" UF-mässan i skolan. Hehe, alltså typ ingenting... Men vad gör det att spendera en till kväll där? Idag var det ju bara till åtta. Måste hålla trenden uppe. Hoppas det gav någon belöning för allt arbete vi la ner. Fast det var mycket duktiga företag så nu jävlar ska vi jobba ännu hårdare för att bli BÄST. *host* nej jag är inte perfektionist *host*

Det är häftigt att folk kan vara så modiga fastän de är ensamma. Jag beundrar och respekterar de högt. Tanken slog mig att man är bortskämd med att ha bra kompisar, fast samtidigt så klagar jag inte :) hihi

Jag har fortfarande inte riktigt hämtat mig från söndagens skräckupplevelse, Media Market. Heeeerre guuuud, vad de hade grejer. Inte liksom 20 telefoner som en vanlig affär brukar ha, utan typ 200 (kändes det som i alla fall). De hade verkligen allt! Jag förstår inte hur människor kan ha råd att slösa så mycket pengar på massa prylar, eller jo det gör jag nog. Men att behövet är så stort som Media Market hade jag inte en aning om?! Hoppas nästan på att det blir en lågkonjuktur snart så att folk kan få lite respekt för pengarna. Synd bara att man ska ut och jobba snart, då blir inte konjukturnedgången så värst bra.

Nog tjatat om det, imorgon ska man dansa med treorna. Weiii, vad gör man inte? :) HAHA! Hoppas bara att det förbättrar mitt idrottsbetyg, sen har jag matteprov i ALGEBRA kurs C och det är sjuuuuukt svårt! Fattar typ noll så tror itne att det provet kommer gå så bra ! Sen är det redovisning i engelskan WEI

Idag kändes som ett väldigt allvarligt inlägg, menmen.. Kanske är så jag känner mig idag? Jag vet inte riktigt.

Ser fram emot en lugn helg ! Då kan jag siiiiiimma lungt.

Peace Love & Understanding


Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0