Puh...

Somliga går med trasiga skor tills de har slutat gå. Visst visst. Cornelius är lite speciell, som vissa andra. Jag förstår mig inte på människan i fråga. Varför nu? Huh? Äsh...

Och vadå jag då. Hmm.. Ska man helt gå efter hur ens instution (med rätt för felstavning) eller göra det som man borde göra i den situationen man är i. I mitt fall skiljer sig svaren åt i dessa lägen. Men jag tror att det inte är rätt, vare sig det ena eller andra. Och det sjuka är att jag alltid drömt om det här, men nu när det väl händer så lockar det inte så värst. Det måste väll vara ett tecken starkt nog för att förstå att det jag känner inte är rätt? Rätta mig ifall jag har fel.

Som sagt, man kan inte äta kakan och ha den kvar. Därför har man två kakor ;)
Peace Out!

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0